test 01

12108816_454939054696223_4548968162112153266_n
12108816_454939054696223_4548968162112153266_n

12108816_454939054696223_4548968162112153266_n

12108816_454939054696223_4548968162112153266_n
I Absolwenci I Bariera I 19:00 I Wstęp wolny I Wybieracie się na 11 minut Skolimowskiego? Przed seansem zajrzyjcie do Kino Szkoły Filmowej w Łodzi na seans filmu „Bariera” z 1966 roku „”Rok 1966. Festiwal w Bergamo. Szanujący się festiwal, który jednocześnie chciał bezpiecznie podkreślić swoją solidarność z awangardą, nie mógł znaleźć lepszego kandydata do Grand Prix, niż ‚Bariera’ Jerzego Skolimowskiego. Ten film był bardzo w duchu ‚nowego kina’, powszechnie już wówczas uznanego. Niełatwo określić cechy wymienianego nurtu. Z grubsza biorąc, pokrywały się one z twórczością Jean-Luca Godarda, gdzie mieszała się podpatrzona rzeczywistość z własną ‚stronniczą’ wypowiedzią autora. O sobie, o świecie, o kinie” – pisał Aleksander Jackiewicz. („Moja filmoteka. Kino polskie”, Warszawa 1983)”
I Absolwenci I Bariera I 19:00 I Wstęp wolny I Wybieracie się na 11 minut Skolimowskiego? Przed seansem zajrzyjcie do Kino Szkoły Filmowej w Łodzi na seans filmu „Bariera” z 1966 roku „”Rok 1966. Festiwal w Bergamo. Szanujący się festiwal, który jednocześnie chciał bezpiecznie podkreślić swoją solidarność z awangardą, nie mógł znaleźć lepszego kandydata do Grand Prix, niż ‚Bariera’ Jerzego Skolimowskiego. Ten film był bardzo w duchu ‚nowego kina’, powszechnie już wówczas uznanego. Niełatwo określić cechy wymienianego nurtu. Z grubsza biorąc, pokrywały się one z twórczością Jean-Luca Godarda, gdzie mieszała się podpatrzona rzeczywistość z własną ‚stronniczą’ wypowiedzią autora. O sobie, o świecie, o kinie” – pisał Aleksander Jackiewicz. („Moja filmoteka. Kino polskie”, Warszawa 1983)”

Top